Rabu, 20 April 2011

Misi Hari Ini

Assalamualaikum wbt.
Alhamdulilah, saya dan anda semua masih lagi dapat bernafas pada hari ini. Bertapa beruntungnya kita semua kerana masih lagi dapat hidup pada hari ini untuk menyelesikan tugasan kita sebagai khalifah di muka bumi ini. Walaupun di minggu belajar (study week) tetapi oleh kerana banyak kerja yang tertangguh, minggu ini dirasakan seperti minggu menyelesaikan kerja. Bertapa ruginya saya kerana selalu menangguhkan kerja. Insya'Allah saya kan berubah, dan saya berharap rakan-rakan di luar sana pun begitu. Sikap menangguhkan kerja ini amatlah merugikan. Huhuhu =(.
Baiklah, misi hari ini adalah menyelesaikan kerja-kerja yang tertangguh sebelum dapat menetapkan misi-misi seterusnya.....
Insya'Allah bila dah siap kerja yang tertangguh ni saya akan berkongsi sesuatu yang menarik dengan anda.
Baiklah, sampai disini dahulu untuk waktu ini. Terima kasih. Assalamualaikum wbt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan